بالمر بايد از سمت مديرعامل مايکروسافت کنار برود
IT & COMPUTER
وبلاگی برای دوستان رشته کامپیوتر

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوي مرکز اقتصادي Thomson Reuters، ارزش سهام مايکروسافت طي ۱۰ سال گذشته تغيير نکرده و تقريبا ثابت باقي مانده است

«ديويد اِينهورن» مدير شرکت سرمايه‌گذاري Greenlight Capital از بزرگ‌ترين همکاران مايکروسافت در کنفرانسي که با حضور سرمايه‌گذاران اصلي اين شرکت در نيويورک برگزار شده بود، اعلام کرد که «استيو بالمر» مديرعامل شرکت مايکروسافت بايد از سمت خود کناره‌گيري کند، زيرا در گذشته مشکلات فراواني را به وجود آورده است.

او طي سخنراني خود در کنفرانس Ira Sohn اعلام کرد که شرکت مايکروسافت در گذشته فرصت‌هاي فراواني را در زمينه توليد رايانه لوحي و رقابت با iPad اپل از دست داده و به واسطه تصميمات بالمر براي خريد و ادغام با ديگر شرکت‌ها، منابع مالي فراواني را از دست داده است.

شرکت Greenlight Capital که زير نظر «ديويد اِينهورن» اداره مي‌شود هم‌اکنون ۹ ميليون سهم شرکت مايکروسافت که معادل ۱۱/۰ درصد سهام خارجي اين شرکت است را در اختيار دارد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوي مرکز اقتصادي Thomson Reuters، ارزش سهام مايکروسافت طي ۱۰ سال گذشته تغيير نکرده و تقريبا ثابت باقي مانده است.
اين مسئله باعث شد چندي پيش ارزش سهام شرکت IBM در بازار جهاني از مايکروسافت بيشتر شود و از بزرگ‌ترين توليدکننده نرم‌افزار جهان پيشي بگيرد.

طي ۱۵ سال گذشته اين نخستين باري بود که ارزش سهام مايکروسافت در بازار جهاني تا اين اندازه سقوط کرد. لازم به ذکر است «استيو بالمر» از ژانويه سال ۲۰۰۰ مديريت شرکت مايکروسافت را در دست دارد.

اِينهورن همچنين توضيح داد، ۱۰۰ هزار دلاري که او ۱۰ سال قبل در شرکت مايکروسافت سرمايه‌گذاري کرده است هم‌اکنون به ۶۹ هزار دلار تنزل يافته است.
اين مشکلات موجب شده تا سرمايه‌گذاران مايکروسافت به اين نتيجه برسند که بالمر بايد از سمت مديرعامل شرکت مايکروسافت کناره‌گيري کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 7 / 3 / 1390برچسب:,
ارسال توسط سعید

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 54
بازدید کل : 70223
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1